LPG Endermologie

by Rozegeur & Maneschijn

LPG Endermologie

CELLULITE • PLAATSELIJKE VETVERBRANDING • ANTI-AGING LICHAAM/GEZICHT

Endermologie is een pijnloze, natuurlijke celstimulatie door middel van een bindweefselmassage. Dit zonder enige bijwerkingen & risico's, maar mét bewezen resultaat, al sinds 1986! Bij LaClinique werken we met de LPG Alliance, de nieuwste, meest innovatieve techniek van LPG.

Body

Minder cellulite, vet en een stevigere huid? Met de innovatieve endermologie behandeling kunnen wij de huid verstrakken, vet verbranden en cellulite verminderen waar u wilt. De door LPG ontwikkelde Endermologie technologie geeft u op natuurlijke wijze een slank en strak silhouet. Daarnast ook nog eens een prettige behandeling om te ondergaan...

Ondanks allerlei lichaamsoefeningen en de strengste diëten blijft het lichaam op sommige plaatsen te zwaar. Endermolgie, een techniek van LPG, biedt dé oplossing voor cellulite, plaatselijke vetophoping en huidverslapping. Op korte termijn weer een mooi silhouette krijgen behoort voortaan tot de mogelijkheden. Een duurzame oplossing waaraan geen chirurgie te pas komt! De techniek is ook zeer goed in te zetten bij lipoedeem.

indicaties:

- Cellulite

- Plaatselijke vetverbranding

- Verstevigen/liften lichaamscontouren

- Verbeteren circulatie

- Lipoedeem

Face

LPG® endermologie® biedt 100 % natuurlijke celstimulatie en is een actieve stimulatie van de huid die strijd tegen de tekenen van huidveroudering.

De mechanische stimulatie van cellen, endermologie® genoemd, maakt het mogelijk om hun ontwakingsproces opnieuw te starten, op een natuurlijke en pijnloze manier.

De verminderde cellulaire activiteit opnieuw activeren in de kern van onze huid om rimpels, verslapte huid, de onderkin en de contouren te verbeteren.

LPG Endemologie werkt als een echte fitness voor de huid. Deze cellulaire stimulatie maakt het voor de fibroblasten(jeugdigheidscellen) mogelijk om hun productie van collageen (stevigheid), elastine (soepelheid) en hyaluronzuur (volume en hydratatie), die natuurlijk in onze huid aanwezig zijn, opnieuw op gang te brengen.

Indicaties:

- Algehele huidverbetering

- Verstrakken gezichtcontouren

- Onderkin

- Rimpels opvullen

- Donkere kringen

Voor Endermologie is vooraf een intakegesprek noodzakelijk. Maak hier een afspraak voor intake gesprek met onze huidtherapeut + een proefbehandeling voor € 35,- ipv € 69,-